Žaneta POKORNÁ
Bakalářská práce
Personální marketing v organizaci
Ve vztahu k získávání zaměstnanců
Personal marketing in the organization
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá využíváním personálního marketingu ve vztahu k získávání zaměstnanců v organizaci. Cílem práce je popis činností personálního marketingu ve vztahu k získávání zaměstnanců v organizaci za pomocí kvalitativního výzkumu. V teoretické části se zaměřím na vymezení personálního marketingu, nástroje personálního marketingu a metody získávání zaměstnanců. Empirická část se věnuje …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the use of personnel marketing in relation to recruiting employees in the organization. The aim of the thesis is to describe the activities of personnel marketing in relation to the recruitment of employees in the organization. I using qualitative research. In the theoretical part, I will focus on the definition of personnel marketing, personnel marketing tools and methods …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Nikol Naňáková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POKORNÁ, Žaneta. Personální marketing v organizaci. Olomouc, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Andragogika / Andragogika / Sociologie
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje personálního marketingu pro podporu angažovanosti zaměstnanců ve vybrané IT firmě
Jana Rysková -
Vliv personálního marketingu při onboardingu zaměstnance
Markéta Kelnarová -
Příležitosti a limity pro zavádění interního personálního marketingu ve vybrané organizaci
Marie Tarantová -
Možnosti a omezení pro zavedení interního personálního marketingu v konkrétním podniku
Kateřina Součková -
Nástroje personálního marketingu pro omezení fluktuace ve vybraném podniku
Jana Moravcová -
Využití nástrojů personálního marketingu při oslovování studentů Dopravní fakulty Jana Pernera v rámci státní organizace Správa železnic
Šárka Šmejdová -
Sociální sítě jako nástroj personálního marketingu
Lucie Mazancová -
Získávání zaměstnanců prostřednictvím personální agentury
Tereza Dulová
Název
Vložil
Vloženo
Práva