Bc. Aneta Suchomelová

Diplomová práce

Behaviorální ekonomie a využití jejích poznatků v marketingu

Behavioral Economics And Its Application to Marketing
Anotace:
Předmětem diplomové práce je behaviorální ekonomie a její aplikace do marketingu. Teoretická část představuje behaviorální ekonomii a vybraná témata, kterým se věnuje. Z těch později v části praktické odvodíme nové výzkumné téma – zájmový branding, v rámci něhož spotřebitelé signalizují své dominantní zájmy a jsou ochotni za signalizační zboží zaplatit cenovou prémii, podobně jako za zboží značkové …více
Abstract:
The subject of this master's thesis is the application of behavioral economics to marketing. The theoretical part presents key behavioral topics from which we later derive a new domain – interest branding. In interest branding consumers wish to signal their prominent interests and they are willing to pay a price premium for products that enable it – much as they pay for brands. We conduct a real internet …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 2. 2015
  • Vedoucí: Ing. Mgr. Jakub Procházka, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Bc. Michal Ďuriník

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management