Bc. Jakub Červenka

Diplomová práce

Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu

Building corporate identity using marketing mix tools
Anotace:
Diplomová práce se soustředí na budování firemní identity pomocí nástrojů marketingového mixu. Předmětem práce je analýza současné firemní identity společnosti Altryss, s. r. o. a úrovně marketingové komunikace této společnosti. V návaznosti na zjištění současné situace je předmětem praktické části diplomové práce nalezení způsobů, které povedou k vybudování a posílení firemní identity společnosti …více
Abstract:
The thesis focuses on building corporate identity using marketing mix tools. The subject of the thesis is the analysis of the current corporate identity of Altryss, s. r. o. and the level of marketing communication of this company. Following the findings of the current situation, the subject of the practical part of the thesis is to find ways that will lead to the building and strengthening of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2023
  • Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní