Bc. Jakub Červenka

Master's thesis

Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu

Building corporate identity using marketing mix tools
Abstract:
Diplomová práce se soustředí na budování firemní identity pomocí nástrojů marketingového mixu. Předmětem práce je analýza současné firemní identity společnosti Altryss, s. r. o. a úrovně marketingové komunikace této společnosti. V návaznosti na zjištění současné situace je předmětem praktické části diplomové práce nalezení způsobů, které povedou k vybudování a posílení firemní identity společnosti …more
Abstract:
The thesis focuses on building corporate identity using marketing mix tools. The subject of the thesis is the analysis of the current corporate identity of Altryss, s. r. o. and the level of marketing communication of this company. Following the findings of the current situation, the subject of the practical part of the thesis is to find ways that will lead to the building and strengthening of the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2023
  • Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní