Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu – Bc. Jakub Červenka
Bc. Jakub Červenka
Master's thesis
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
Building corporate identity using marketing mix tools
Abstract:
Diplomová práce se soustředí na budování firemní identity pomocí nástrojů marketingového mixu. Předmětem práce je analýza současné firemní identity společnosti Altryss, s. r. o. a úrovně marketingové komunikace této společnosti. V návaznosti na zjištění současné situace je předmětem praktické části diplomové práce nalezení způsobů, které povedou k vybudování a posílení firemní identity společnosti …moreAbstract:
The thesis focuses on building corporate identity using marketing mix tools. The subject of the thesis is the analysis of the current corporate identity of Altryss, s. r. o. and the level of marketing communication of this company. Following the findings of the current situation, the subject of the practical part of the thesis is to find ways that will lead to the building and strengthening of the …moreKeywords
Firma firemní identita firemní image firemní design firemní komunikace firemní kultura reputace marketingový mix produkt cena místo komunikace komunikační mix společnost Altryss s. r. o. reklama podpora prodeje přímý marketing osobní prodej vztahy s veřejností sociální sítě ústní reklama veletrh výstavy
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2023
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/rhdgs/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2023
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketing psychologie sportu a vztahy s veřejností
Patrik Vašíček -
Komparace nástrojů marketingové komunikace firmy XYZ s.r.o. s nástroji využívanými firmou Baťa a.s. do roku 1945
Lukáš Staněk -
Komunikace a vztahy s veřejností se zaměřením na chráněná území jižní Moravy
Žaneta Sahánková -
Vztahy s veřejností a společenská zodpovědnost firem ve vazbě na lesnictví
Kateřina Chaloupková -
Komunikace a vztahy s veřejností v lesnictví
Hana Šafrová -
Komunikace a vztahy s veřejností v lesnictví
Tereza Bartošová -
Komunikace a vztahy s veřejností v lesnictví
Mirka Soldánová -
Možnosti využití nástrojů PR pro navazování vztahů s veřejností v Charitním domě Salvator
Jan Forró