Analýza marketingu města Kutná Hora – Pavel Carhoun
Pavel Carhoun
Bakalářská práce
Analýza marketingu města Kutná Hora
Marketing Analysis of Kutná Hora
Anotace:
Cílem bakalářské práce je provést analýzu marketingu města Kutná Hora se zaměřením na oblast cestovního ruchu. Student provede analýzu jednotlivých nástrojů marketingového mixu, které město Kutná Hora aplikuje. Dále student bude analyzovat i činnosti Turistického informačního centra v oblasti marketingové komunikace. Student se bude zabývat ve své práci i problematikou návštěvnosti města, v jejíž oblasti …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 11. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.