Analýza konkurenceschopnosti nového produktu na trhu PC her – Petr Čončka
Petr Čončka
Diplomová práce
Analýza konkurenceschopnosti nového produktu na trhu PC her
Competitiveness Analysis of a New Product in the PC Games Market
Anotace:
Cílem této práce je analyzovat konkurenceschopnost počítačové hry League of Legends a navrhnout případné řešení zjištěných problémů. V teoretické kapitole jsou shrnuty teoretické poznatky týkající se konkurence a konkurenceschopnosti. Kapitola charakteristika počítačové hry League of Legends se zaměřuje na představení hry, marketingový mix a mikro a makroprostředí. Kapitola obsahující metodiku marketingového …víceAbstract:
The purpose of this thesis is to analyze competitiveness of the PC game League of Legends and suggest a possible solution for discovered problems. The theoretical chapter summarizes theoretical facts concerning a competition and competitiveness. The chapter „League of Legends PC game characteristics“ focuses on presenting the actual game, marketing mix and game environment. The chapter containing marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/95139
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2012
- Vedoucí: Šárka Velčovská
- Oponent: Jana Valdmannová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza spotřebitelského chování hráčů online počítačové hry
Anton Sarbash -
Analýza spotřebitelského chování uživatelů na trhu online PC her
Irina Neverova -
Analýza spotřebitelského chování hráčů online her
Štěpán Gryc -
Analýza spotřebitelského chování hráčů online her
Štěpán Gryc -
Analýza spotřebitelského chování hráčů online počítačové hry
Anton Sarbash -
Analýza spotřebitelského chování uživatelů na trhu online PC her
Irina Neverova -
A Competitiveness Analysis of Cykloservis Zlín
Daniela Sedláčková -
A Competitiveness Analysis of a Czech Shopping Centre
Nikola Kameníková