Postoje učitelů přírodovědných předmětů k návratu vlků do kulturní krajiny Broumovska – Bc. Dominika Knaiflová
Bc. Dominika Knaiflová
Master's thesis
Postoje učitelů přírodovědných předmětů k návratu vlků do kulturní krajiny Broumovska
Attitudes of science teachers towards the return of the wolf to the cultural landscape of Broumovsko
Anotácia:
Tato diplomová práce se zaměřuje na zkoumání postojů učitelů přírodovědných předmětů na základních školách v oblasti Broumovska k návratu vlků do kulturní krajiny. Cílem práce je detailně mapovat a porozumět postojům těchto učitelů v rámci environmentální výchovy. Metodologický přístup práce vychází z analýzy rozhovorů a pozorování, což umožní získání hloubkového vhledu do jejich názorů a vnímání problematiky …viacAbstract:
This master's thesis focuses on exploring the attitudes of science teachers at elementary schools in the Broumovsko area towards the return of wolves to the cultural landscape. The aim of the thesis is to thoroughly map and understand the attitudes of these teachers within the framework of environmental education. The methodological approach of the thesis is based on the analysis of interviews and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2024
- Vedúci: doc. PhDr. Dušan Janák, Ph.D.
- Oponent: Josef Štych, externi
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KNAIFLOVÁ, Dominika. \textit{Postoje učitelů přírodovědných předmětů k~návratu vlků do kulturní krajiny Broumovska}. Online. Diplomová práca. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Regional Development and International Studies. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/go6xk7/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendel University in Brno
Faculty of Regional Development and International StudiesMaster programme:
Regional Development
Práce na příbuzné téma
-
Návrh přípravy učitele na výuku přírodovědných předmětů SOŠ
Petr Polívka -
Průzkum názorů učitelů přírodovědných předmětů na aktuální problémy ve výuce botanických témat na ZŠ
Michaela KOUDELKOVÁ -
Komparace mluvy učitelů humanitních a přírodovědných předmětů na SŠ
Sabina FEJSÁKOVÁ -
Rozdíly ve vybraných ukazatelích exekutivních funkcí u učitelů humanitních a přírodovědných předmětů
Tereza PITNEROVÁ -
Integrovaná výuka a mezipředmětové vztahy v přírodovědných předmětech pohledem učitelů z praxe
Veronika RAJTMAJEROVÁ -
The Importance of Empowerment for Environmental education: A Case study in Czech Free Democratic School
Róza Fadrná -
The Integration of Selected Thematic Areas of the Cross-Curricular Subject Environmental Education into English Language Lessons
Alexandra Müllerová -
Environmental Education in ELT through "Green Songs"
Martina Macháčková