Petr Jansa
Bakalářská práce
Kampaň "Vidíme se" organizace BESIP
Campaign "Vidíme se" of BESIP Organization
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá dopadem a vnímáním kampaně BESIP a České kanceláře pojistitelů na podporu povinného užívání reflexních prvků chodci, které vstoupilo v platnost v únoru roku 2016. V teoretické části se věnuje sociální reklamě z pohledu vymezení pojmů souvisejících s tímto tématem a do této doby zkoumanými vlastnostmi sociální reklamy. Praktická část této práce se zabývá kvalitativním …víceAbstract:
This bachelor's thesis examines the impact and perception of BESIP and Czech Insurers' Bureau campaign to promote the obligatory use of reflective elements by pedestrians, that came into effect in February 2016. The theoretical part describes the social advertising from the perspective of delimitation of concepts related to the topic and thus far examined attributes of social advertising. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Jansa, Petr. Kampaň "Vidíme se" organizace BESIP. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Česká kancelář pojistitelů
Jana Ludvíčková -
Role České kanceláře pojistitelů v kontextu České republiky a Evropské unie
Michal David -
Postavení České kanceláře pojistitelů z pohledu poskytování plnění za škody způsobené v důsledku dopravních nehod
Ondřej Pešata -
Nabídky produktů jednotlivých pojistitelů v ČR z POV
Jitka Váchová -
Srovnávací studie pojistných produktů pojistitelů ČR - odpovědnost z provozu vozidla
Michaela Kopecká -
Analýza činnosti Garančního fondu České kanceláře pojistitelů
Bohuslava Varadinová -
Sociální marketing
Elina Gilmiyarova -
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
Marta Masliy