Proces příjmu tísňového volání na linku 112 a následného předání informací Policii České republiky – Lenka Kopecká
Lenka Kopecká
Bachelor's thesis
Proces příjmu tísňového volání na linku 112 a následného předání informací Policii České republiky
The process of receiving an emergency call to 112 and the subsequent transfer of information to the Police of the Czech Republic
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá přijetím oznámení na lince tísňového volání 112 a následným předání informací Policii České republiky. V první části práce jsou představena teoretická východiska související s tématem, která slouží jako platforma pro praktickou část bakalářské práce. Praktická část obsahuje SWOT analýzu, která byla vypracována na základě rozhovorů, pozorování a brainstormingu. Závěr práce …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with receiving a call on the emergency call line 112 and the subsequent transfer of information to the Police of the Czech Republic. The first part of the thesis presents the theoretical background related to the topic, which serves as a platform for the practical part of the bachelor thesis. The practical part contains a SWOT analysis, which was developed on the basis of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 9. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOPECKÁ, Lenka. \textit{Proces příjmu tísňového volání na linku 112 a následného předání informací Policii České republiky}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Logistics and Crisis Management. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/gogo3r/.
Jak správně citovat práci
Kopecká, Lenka. Proces příjmu tísňového volání na linku 112 a následného předání informací Policii České republiky. Uherské Hradiště, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízeníPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Logistics and Crisis ManagementBachelor programme / odbor:
Management rizik / Management rizik
Práce na příbuzné téma
-
Tísňové linky v ČR a jednotné číslo tísňového volání v EU
Hana Hejhalová -
Psychická zátěž pracovníků telefonního centra tísňového volání 112
Jiřina Navrátilová -
Zátěžové faktory plynoucí z vytěžování tísňových volání v rámci Telefonního centra tísňového volání 112 a tísňové linky 150.
Dominika Schejbalová -
Připravenost operátorů Telefonních center tísňového volání 112 na krizovou komunikaci s osobami se suicidální tendencí
Jaroslav Ráž -
Analýza možností využití lokalizačních systémů na telefonním centru tísňového volání 112
Kristýna Čejková -
Integrovaný záchranný systém a evropská linka tísňového volání 112
Ondřej Loučka -
Možnosti zdravotně-tělesně postižených osob při kontaktu s centrem tísňového volání 112
Marek Kopec -
Vliv výkonu profese v rámci Telefonního centra tísňového volání 112 a tísňové linky 150 na kvalitu spánku
Tereza Fliegerová