Možnosti interpretace současné české prózy v literární výchově na střední škole: díla J. Hájíčka, J. Topola a K. Tučkové – Kateřina ELIÁŠOVÁ
Kateřina ELIÁŠOVÁ
Master's thesis
Možnosti interpretace současné české prózy v literární výchově na střední škole: díla J. Hájíčka, J. Topola a K. Tučkové
The possibilities of interpretation on contemporary czech prose at secondary school literature lesson: works by J. Hájíček, J. Topol and K. Tučková
Abstract:
Cílem diplomové práce je zasazení vybraných českých autorů do kontextu literární historie v hodinách literární výchovy na středních školách. Teoretická část diplomové práce nastiňuje problematiku současné česky psané literatury, dále se věnuje intepretaci vybraných děl autorů Kateřiny Tučkové, Jiřího Hájíčka a Jáchyma Topola. Zároveň sleduje a porovnává žánrové rysy, formu vyprávění, společné motivy …moreAbstract:
The aim of this thesis is to place chosen Czech writers in the context of literary history at secondary school literature lessons. The theoretical part outlines problems of Czech contemporary literature and after that it deals with interpretation of chosen works by Kateřina Tučková, Jiří Hájíček and Jáchym Topol. It also observes and compares genre features, narrative forms and common motives of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 10. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Václav Jindráček, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ELIÁŠOVÁ, Kateřina. \textit{Možnosti interpretace současné české prózy v literární výchově na střední škole: díla J. Hájíčka, J. Topola a K. Tučkové}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2019. Available from: https://theses.cz/id/gonttp/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ELIÁŠOVÁ, Kateřina. Možnosti interpretace současné české prózy v literární výchově na střední škole: díla J. Hájíčka, J. Topola a K. Tučkové. Ústí nad Labem, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationMaster programme / field:
Secondary School Teacher Education / ČJ 1OSN14
Theses on a related topic
-
Interpretace koncertu A dur QV5:217 J. J. Quantze na modelu jeho flétny
Anežka Levová -
Obraz mezní životní situace v prozaických dílech s vězeňskou tematikou: možnosti interpretace a využití vybraných textů v literární výchově
Zuzana JONÁKOVÁ -
Vybraná díla Egona Hostovského a možnosti jejich interpretace ve výuce na středních školách
Veronika BOROVIČKOVÁ -
Slangové, argotické a vulgární výrazy v románu Historias del Kronen Josého Ángela Maňase: Analýza a možnosti překladu s využitím aplikace Treq (InterCorp)
Mykola HOLOVANYCH -
Příběhy skryté v obrazech - interpretace výtvarné tvorby autorky s autismem
Kamila Mourtadaová -
Možnost křesťanské interpretace vybraných děl Astrid Lindgrenové
Jana DĚDINOVÁ -
Caesarova smrt jako historická událost a literární námět v antice
Markéta Vodehnalová -
Krajina významné historické události
Barbora Krejbichová