Možnosti interpretace současné české prózy v literární výchově na střední škole: díla J. Hájíčka, J. Topola a K. Tučkové – Kateřina ELIÁŠOVÁ
Kateřina ELIÁŠOVÁ
Diplomová práce
Možnosti interpretace současné české prózy v literární výchově na střední škole: díla J. Hájíčka, J. Topola a K. Tučkové
The possibilities of interpretation on contemporary czech prose at secondary school literature lesson: works by J. Hájíček, J. Topol and K. Tučková
Anotace:
Cílem diplomové práce je zasazení vybraných českých autorů do kontextu literární historie v hodinách literární výchovy na středních školách. Teoretická část diplomové práce nastiňuje problematiku současné česky psané literatury, dále se věnuje intepretaci vybraných děl autorů Kateřiny Tučkové, Jiřího Hájíčka a Jáchyma Topola. Zároveň sleduje a porovnává žánrové rysy, formu vyprávění, společné motivy …víceAbstract:
The aim of this thesis is to place chosen Czech writers in the context of literary history at secondary school literature lessons. The theoretical part outlines problems of Czech contemporary literature and after that it deals with interpretation of chosen works by Kateřina Tučková, Jiří Hájíček and Jáchym Topol. It also observes and compares genre features, narrative forms and common motives of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 10. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Václav Jindráček, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ELIÁŠOVÁ, Kateřina. \textit{Možnosti interpretace současné české prózy v literární výchově na střední škole: díla J. Hájíčka, J. Topola a K. Tučkové}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/gonttp/.
Jak správně citovat práci
ELIÁŠOVÁ, Kateřina. Možnosti interpretace současné české prózy v literární výchově na střední škole: díla J. Hájíčka, J. Topola a K. Tučkové. Ústí nad Labem, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Uč. Čj a lit. pro 2. st. ZŠ a SŠ navazující
Práce na příbuzné téma
-
Interpretace koncertu A dur QV5:217 J. J. Quantze na modelu jeho flétny
Anežka Levová -
Obraz mezní životní situace v prozaických dílech s vězeňskou tematikou: možnosti interpretace a využití vybraných textů v literární výchově
Zuzana JONÁKOVÁ -
Vybraná díla Egona Hostovského a možnosti jejich interpretace ve výuce na středních školách
Veronika BOROVIČKOVÁ -
Slangové, argotické a vulgární výrazy v románu Historias del Kronen Josého Ángela Maňase: Analýza a možnosti překladu s využitím aplikace Treq (InterCorp)
Mykola HOLOVANYCH -
Příběhy skryté v obrazech - interpretace výtvarné tvorby autorky s autismem
Kamila Mourtadaová -
Možnost křesťanské interpretace vybraných děl Astrid Lindgrenové
Jana DĚDINOVÁ -
Caesarova smrt jako historická událost a literární námět v antice
Markéta Vodehnalová -
Krajina významné historické události
Barbora Krejbichová