Analýza konkurenčního prostředí firmy RIM-CZ, spol. s r. o. – Michal HOTMAR
Michal HOTMAR
Bachelor's thesis
Analýza konkurenčního prostředí firmy RIM-CZ, spol. s r. o.
Analysis of competitive environment RIM-CZ, spol. s r. o.
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je analýza konkurenčního prostředí na trhu kancelářského nábytku se zaměřením na kancelářská křesla a židle. Cílem této práce je vytvořit jasný pohled na vybrané konkurenční firmy a to především v oblasti cen produktů, rozsahu poskytovaných služeb a image konkurenčních firem. Dále potom vymezit silné a slabé stránky firmy vůči konkurenci. První část práce je zaměřena na sběr …moreAbstract:
Subject of this thesis is to analyze the competitive environment in the office furniture market, focusing on office chairs. The aim of this work is to create a clear view of the selected competitors, especially in the area of product pricing, scope of services and the image of the competing companies. Then to define the strengths and weaknesses of the company against competitors. The first part focuses …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2011
Identifier:
20961
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOTMAR, Michal. \textit{Analýza konkurenčního prostředí firmy RIM-CZ, spol. s r. o.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2011. Available from: https://theses.cz/id/gotth9/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HOTMAR, Michal. Analýza konkurenčního prostředí firmy RIM-CZ, spol. s r. o.. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Analýza konkurence bankovních produktů pro podnikatele a malé firmy
Simona Nevařilová -
Analýza konkurence na vybraném B2B trhu
Ondřej Kantner -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Aneta Fišáková -
Analýza konkurence průmyslového produktu
Michal Gajdoš -
Analýza konkurence vybraných produktů na bankovním trhu
Tereza Kovaříková -
Analýza konkurence bankovního produktu
Irena Helebrandová -
Analýza konkurence vybraného produktu banky XY
Lucie BĚLOVSKÁ -
Analýza konkurence softwarového produktu
Štěpán Bínek