Návrh marketingové strategie společnosti BÖHM PLAST-TECHNIK a.s. – Bc. Eliška Weiserová
Bc. Eliška Weiserová
Diplomová práce
Návrh marketingové strategie společnosti BÖHM PLAST-TECHNIK a.s.
Marketing strategy proposal at BÖHM PLAST-TECHNIK join stock company
Anotace:
Práce je zaměřena na posouzení aktuálního stavu marketinkové strategie firmy a v této souvislosti vytvoření ucelené koncepce marketingové strategie podniku BÖHM PLAST – TECHNIK a.s. Ve spolupráci s vedením firmy byl analyzován aktuální stav existence marketinkové strategie firmy a s využitím studia teoretických pramenů byl vypracován ucelený koncept marketinkové strategie podniku. Tento koncept marketinkové …víceAbstract:
Diploma thesis is focused on practical assessment of current status in Marketing Strategy of firma BÖHM PLAST – TECHNIK a.s.. In conjunction with Company Management was analyzed the current status of real Marketing Strategy and using a theoretical roots was created comprehensive concept of the Company Marketing Strategy. This Concept is focused on support of Company success in Business field. Diploma …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/wmxof/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2013
- Vedoucí: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Filip Dřímalka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
The impact of natural disaster on hotel marketing, with focus on digital marketing
Kateřina Hrubá -
The role and significance of market research in all stages of development of efficient advertisement campaign
Gabriela Kratochvílová -
Komunikační strategie autosalonu Fiat
Lada Váňová -
Marketinkový plán pro osobního fitness trenéra
Kateřina Malinová -
Marketinkový plán uvedení nového léku na Parkinsonovu chorobu na trh
Nikola Hodková -
Marketingová komunikace a tvorba konkrétního marketingového plánu v umělecké činnosti
Thuy Luu Thanh -
Marketing hokejové značky
Vladyslav Sljusarčuk -
Key factors for the feasibility of a business plan to diversify activities in the field of processing meat and meat products from organic production
Polina Zinoveva