Antonín Pavelek

Bachelor's thesis

Marketingový informační systém

Marketing Information System
Abstract:
Tématem bakalářské práce je marketingový informační systém. Využití marketingových informačních systémů je v dnešní době běžnou a také nezbytnou součástí fungování firem. Tyto systémy zabezpečují informovanost různými zdroji dat jak interními, tak externími, které jsou důležité pro rychlé a včasné jednání na trhu. Velkým pomocníkem včasného získávání dat je především internet, který zajišťuje firmám …more
Abstract:
The topic of this thesis is a marketing information system. The usage of marketing information systems is now quite common and necessary part of functioning of companies. These systems provide informations from various data sources both internal and external, which are important for rapid and well-timed conduct of the market. The Internet is a significant tool for obtaining informations timely. It …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 9. 2012
  • Supervisor: Martin Koudela
  • Reader: Pavel Wicher

Citation record

Full text of thesis

Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita Ostrava