Antonín Pavelek
Bakalářská práce
Marketingový informační systém
Marketing Information System
Anotace:
Tématem bakalářské práce je marketingový informační systém. Využití marketingových informačních systémů je v dnešní době běžnou a také nezbytnou součástí fungování firem. Tyto systémy zabezpečují informovanost různými zdroji dat jak interními, tak externími, které jsou důležité pro rychlé a včasné jednání na trhu. Velkým pomocníkem včasného získávání dat je především internet, který zajišťuje firmám …víceAbstract:
The topic of this thesis is a marketing information system. The usage of marketing information systems is now quite common and necessary part of functioning of companies. These systems provide informations from various data sources both internal and external, which are important for rapid and well-timed conduct of the market. The Internet is a significant tool for obtaining informations timely. It …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/95626
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2012
- Vedoucí: Martin Koudela
- Oponent: Pavel Wicher
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvíBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Organizational Efficiency and Internal Marketing. How PR and Marketing can improve employee motivation
Ekaterina Lvova -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
Marketing Management and marketing planning
Kristina Zhitnova -
Marketing Management and Marketing planning
Daria Komleva -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu