Blanka Hostinská

Bachelor's thesis

Využití marketingového mixu pro zlepšení konkurenceschopnosti ve společnosti Pivovar Moravský Žižkov, s. r. o.

Usage of Marketing Mix for Improving Competitiveness of Brewery Moravský Žižkov, s. r. o.
Abstract:
Cílem této bakalářské práce bylo využití marketingového mixu pro zlepšení konkurenceschopnosti ve společnosti Pivovar Moravský Žižkov, s. r. o. a následné vypracování doporučení do budoucna. Práce je rozdělena na dvě části teoretickou a praktickou. Teoretická část je pojata jako literární rešerše zabývající se pivovarnictvím, marketingem, konkurenceschopností a analýzami, které jsou prakticky využity …more
Abstract:
The thesis aim was to use the marketing mix to improve competitiveness in Brewery Moravský Žižkov, s. r. o. and recommendations for the future. The thesis is dividend into two parts theoretical and practical. The theoretical part is conceived as a literary research dealing with brewing, marketing, competitiveness and analyses, which are practically used in following part. The practical part introduces …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2017

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Hostinská, Blanka. Využití marketingového mixu pro zlepšení konkurenceschopnosti ve společnosti Pivovar Moravský Žižkov, s. r. o.. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics