Leoš Pajer

Bakalářská práce

Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě

Spectacular consumption as a theme of emotional appeal in advertising
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá ve své teoretické části marketingovými pojmy spotřební kultura, nákupní rozhodovací proces, faktory ovlivňující nákupní chování a emočními apely se zaměřením na jejich následné využitím v reklamě. V praktické části pak zkoumá právě tento možný vliv užití emočních apelů, konkrétně apelu okázalé spotřeby, na zaujetí zákazníka reklamním sdělením, jež tyto apely obsahuje a toto …více
Abstract:
The bachelor's thesis deals in its theoretical part with the marketing concepts of consumer culture, purchasing decision-making process, factors influencing shopping behavior and emotional appeals with a focus on the following uses in advertising. In the practical part, we examine this possible influence of the use of emotional appeals, specifically the appeal of spectacular consumption, on the customer …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Oponent: Ing. Jaroslav Šulc, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní