Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – Leoš Pajer
Leoš Pajer
Bakalářská práce
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě
Spectacular consumption as a theme of emotional appeal in advertising
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá ve své teoretické části marketingovými pojmy spotřební kultura, nákupní rozhodovací proces, faktory ovlivňující nákupní chování a emočními apely se zaměřením na jejich následné využitím v reklamě. V praktické části pak zkoumá právě tento možný vliv užití emočních apelů, konkrétně apelu okázalé spotřeby, na zaujetí zákazníka reklamním sdělením, jež tyto apely obsahuje a toto …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals in its theoretical part with the marketing concepts of consumer culture, purchasing decision-making process, factors influencing shopping behavior and emotional appeals with a focus on the following uses in advertising. In the practical part, we examine this possible influence of the use of emotional appeals, specifically the appeal of spectacular consumption, on the customer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qx3ia/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: Ing. Jaroslav Šulc, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Prestižní nebo hédonistická spotřeba?
Hugo Trkal -
Hédonistická nebo prestižní spotřeba?
Kateryna Oliynyk -
Význam spotřeby současné mladé generace – cesta k neomezenému individualismu?
Tereza Chlumská -
Prestižní spotřeba v postmoderní společnosti. Mezikulturní průzkum v Itálii, Spojených Státech amerických a Rusku
Viktoria Myzgina -
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová -
Historie a současnost spotřební kultury – sociální a psychologické aspekty moderního konzumenství
Amina Dauzova -
Komerční reklama a negativní důsledky nadspotřeby
Petr MARVAN -
Negativní dopady marketingu pohledem marketérů
Kateřina Klimešová