Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – Leoš Pajer
Leoš Pajer
Bachelor's thesis
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě
Spectacular consumption as a theme of emotional appeal in advertising
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá ve své teoretické části marketingovými pojmy spotřební kultura, nákupní rozhodovací proces, faktory ovlivňující nákupní chování a emočními apely se zaměřením na jejich následné využitím v reklamě. V praktické části pak zkoumá právě tento možný vliv užití emočních apelů, konkrétně apelu okázalé spotřeby, na zaujetí zákazníka reklamním sdělením, jež tyto apely obsahuje a toto …moreAbstract:
The bachelor's thesis deals in its theoretical part with the marketing concepts of consumer culture, purchasing decision-making process, factors influencing shopping behavior and emotional appeals with a focus on the following uses in advertising. In the practical part, we examine this possible influence of the use of emotional appeals, specifically the appeal of spectacular consumption, on the customer …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2021
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/qx3ia/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
- Reader: Ing. Jaroslav Šulc, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Prestižní nebo hédonistická spotřeba?
Hugo Trkal -
Hédonistická nebo prestižní spotřeba?
Kateryna Oliynyk -
Význam spotřeby současné mladé generace – cesta k neomezenému individualismu?
Tereza Chlumská -
Prestižní spotřeba v postmoderní společnosti. Mezikulturní průzkum v Itálii, Spojených Státech amerických a Rusku
Viktoria Myzgina -
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová -
Historie a současnost spotřební kultury – sociální a psychologické aspekty moderního konzumenství
Amina Dauzova -
Komerční reklama a negativní důsledky nadspotřeby
Petr MARVAN -
Negativní dopady marketingu pohledem marketérů
Kateřina Klimešová