Formativní hodnocení na vybraných ZŠ a SŠ – Filip KALETA
Filip KALETA
Bakalářská práce
Formativní hodnocení na vybraných ZŠ a SŠ
Formative assessment at selected primary and secondary schools
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou formativního hodnocení na základních a středních školách v České republice. Nejprve uvádí pojem hodnocení obecně, a poté se zaměřuje speciálně na hodnocení formativní, kde jsou uvedeny jednotlivé strategie a konkrétní metody, které lze v hodinách použít. Ve druhé části se práce zaměřuje na výzkum provedený mezi učiteli, kteří hodnotí formativně a těmi, kteří …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the issue of formative assessment in primary and secondary schools in the Czech Republic. It first introduces the concept of assessment in general and then focuses specifically on formative assessment, where individual strategies and then specific methods that can be used in the classroom are presented. The second part of the thesis focuses on research conducted among …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Jana Slezáková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KALETA, Filip. Formativní hodnocení na vybraných ZŠ a SŠ. Olomouc, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Fyzika pro vzdělávání / Fyzika pro vzdělávání / Matematika pro vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Zkušenosti se zaváděním formativního hodnocení v praxi na 2. stupni vybrané základní školy v hodinách českého jazyka
Simona Suchánková -
Zavádění formativního hodnocení na 2. stupni základní školy
Petra Srbová -
Formativní hodnocení a jeho vliv na rozvoj učení žáků
Lucie Šinálová -
Individualizované formativní hodnocení žáků 1. stupně základní školy pohledem učitele
Radka Křídlová -
Formativní hodnocení za podpory online nástrojů na českých základních školách
Lucie Pavelková -
Formy hodnocení uplatňované na 1. stupni ZŠ s akcentem na formativní hodnocení
Kateřina Krejčířová -
Speciální numerické metody ve fyzice
Nikola Koutná -
Komplexní výukové metody ve fyzice
Beáta Mrázová
Název
Vložil
Vloženo
Práva