Komunikační systém a komunikační praxe v organizaci – Bc. Dominik MIROVSKÝ
Bc. Dominik MIROVSKÝ
Diplomová práce
Komunikační systém a komunikační praxe v organizaci
Communication system and communication practices within the organization
Anotace:
Hlavni naplni teto diplomove prace je zhodnoceni dosavadni komunikacni praxe ve vybrane spolecnosti a stanoveni navrhu na pripadna zlepseni. Prace je rozdelena do tri zasadnich casti. V prvni casti je podrobne charakterizovan zkoumany podnik na zaklade strategicke analyzy. V druhe casti je kratce popsana teorie komunikace a jsou stanoveny hlavni pozadavky na komunikacni procesy ve spolecnosti. V posledni …víceAbstract:
The main goal of this thesis is to evaluate existing communication practices in the selected company and determine proposals for possible improvements. The work is divided into three major components. In the first, there is detailed strategic analysis study of the selected company. The second section briefly describes the theory of communication and sets out the main requirements for the communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Milan Jermář, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MIROVSKÝ, Dominik. Komunikační systém a komunikační praxe v organizaci. Plzeň, 2016. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Systémy projektového řízení
Práce na příbuzné téma
-
Analýza a návrh na zlepšení marketingové komunikace organizace Domov Vesna, příspěvková organizace.
Jan Nesrsta -
Strategie komunikace neziskové organizace na sociálních sítích
Ondřej Siuda -
Hodnocení on-line marketingové komunikace a strategie vybrané organizace
Dominika Mrázková -
Marketingová komunikace neziskové organizace
Dominika Carbolová -
Strategie digitální marketingové komunikace ve vybrané neziskové organizaci
Jan Mach -
Strategie marketingové komunikace pro vybranou organizaci destinačního managementu
Michaela Vebrová -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
PR strategie neziskové organizace
Tereza Nešporová