Manažerské dovednosti a jejich význam při řízení firmy – Natálie Cintulová
Natálie Cintulová
Bachelor's thesis
Manažerské dovednosti a jejich význam při řízení firmy
Managerial Skills and their Significance in Company Management
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá kompetencemi manažerů na různých úrovních managementu a dopad těchto kompetencí na firemní kulturu a motivaci zaměstnanců. Cílem je poskytnout analýzu těchto kompetencí a zjistit, jakým způsobem je díky nim ovlivněna firemní kultura. Práce nabízí návrhy a doporučení pro manažery, kteří mají zájem o rozvoj sebe sama ve své pracovní pozici, o zavádění metod přispívajících …moreAbstract:
This bachelor's thesis explores the competencies of managers at various levels of management and their impact on corporate culture and employee motivation. The aim of the thesis is to provide an analysis of these competencies and determine how they influence corporate culture. The thesis offers suggestions and recommendations for managers interested in developing themselves in their roles, implementing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2024
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CINTULOVÁ, Natálie. \textit{Manažerské dovednosti a jejich význam při řízení firmy}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2024. Available from: https://theses.cz/id/gpjrue/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Cintulová, Natálie. Manažerské dovednosti a jejich význam při řízení firmy. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace