Průběh a účinnost reklamní kampaně z psychologického hlediska – Kateřina Šauerová
Kateřina Šauerová
Bachelor's thesis
Průběh a účinnost reklamní kampaně z psychologického hlediska
The process and effectiveness of advertising campaigns from a psychological point of view
Abstract:
Cílem mé bakalářské práce „Průběh a účinnost reklamní kampaně z psychologického hlediska“ je zjistit, zda reklamní kampaň společnosti Kubík, a.s. je účinná a ovlivňuje zákazníky.V teoretické části se zabývám oblastí propagace, konkrétněji reklamou a psychologií. Zaměřuji se na funkce reklamy, průběhem reklamní kampaně a otázkou, jak lze hodnotit její účinnost. Důležitou části je také psychologie reklamy …moreAbstract:
The main aim of my bachelor thesis „The process and effectiveness of advertising campaigns from a psychological point of view“ is to analyze if the advertising campaign of the company Kubík, a.s. is effective and whether it affects customers.In theoretical part I deal with the meaning of propagation, especially advertising and psychology. I focus on functions and process of advertisement and how to …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2015
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB7091
Thesis defence
- Date of defence: 20. 5. 2015
- Supervisor: PhDr. Věra Strnadová, Ph.D.
- Reader: Dr. Ing. Vítězslav Hálek, MBA, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠAUEROVÁ, Kateřina. \textit{Průběh a účinnost reklamní kampaně z psychologického hlediska}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2015. Available from: https://theses.cz/id/gpkzb8/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Finanční management
Theses on a related topic
-
Effectiveness of Sex in the Advertisement: Compar ison of Consumer Reaction of British and Japanese
Uyuki Tanaka -
The Effect of Personalized Social Media Advertisement on Purchase Intention
Bengisu Uzun -
Advertisement – the phenomenon of Communication
Myrat Yklymov -
Efectiveness of Facebook Advertising in the Context of a Small Manufacturer of Home Decorations
Michala Santusová -
Metody výzkumu účinnosti reklamní kampaně
Nastassia Yarullina -
Metody výzkumu účinnosti reklamní kampaně
Inha Martynenka -
Průběh a účinnost reklamní kampaně ve vybrané personální agentuře
Markéta Havlová -
Průběh a účinnost reklamní kampaně z psychologického hlediska
Filip Červinka
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights