Herní principy jako forma motivace v informačním vzdělávání – Bc. Lukáš Závodný
Bc. Lukáš Závodný
Bachelor's thesis
Herní principy jako forma motivace v informačním vzdělávání
Game Principles as a Form of Motivation in Information Education
Anotácia:
Bakalářská práce „Herní principy jako forma motivace v informačním vzdělávání“ popisuje herní principy a používá je v hodnocení digitálních her zaměřených na informační vzdělávání. Ve své první části popisuje herní principy, jak je prezentují vybraní autoři. Dále tyto principy porovnává a vytváří z nich nástroj na hodnocení her po stránce herních principů, který je ihned otestován. V druhé části tato …viacAbstract:
Bachelor diploma thesis „Game principles as a form of motivation in the information education“ describes game principles and use them in evaluation of digital games that are focusing on information education. In the first part, this work describes game principles, as they are presented by selected authors. Than it compares these principles between each other and create an instrument for evaluating …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bpc29/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 9. 2014
- Vedúci: Mgr. et Mgr. Zdeněk Záhora
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Information and Library Studies / Information and Library Studies
Práce na příbuzné téma
-
Information and media literacy of seniors from an information seeking perspective
Lucie Trampotová -
Informační gramotnost studentů 1. ročníku vysokoškolského studia: výzkumná sonda v programu Informační studia a knihovnictví na FF MU
Pavla Rimešová -
Informační gramotnost žáků středních škol v kraji Vysočina
Veronika Lolová -
Informační gramotnost a digitální kompetence vysokoškolských studentů na spektru autismu: kvalitativní výzkumná sonda na Masarykově univerzitě
Kristýna Světnicová -
Informační gramotnost uživatelů sociálních médií
Martin Štecher -
Teaching Visualization Literacy Using Digital Game
Peter Bolha -
Playful visualization: Evaluating data visualization in video games
Tereza Šťastná -
Herní design v praxi: implementace hry a principy herního designu
Lukáš Pařil