Herní principy jako forma motivace v informačním vzdělávání – Bc. Lukáš Závodný
Bc. Lukáš Závodný
Bakalářská práce
Herní principy jako forma motivace v informačním vzdělávání
Game Principles as a Form of Motivation in Information Education
Anotace:
Bakalářská práce „Herní principy jako forma motivace v informačním vzdělávání“ popisuje herní principy a používá je v hodnocení digitálních her zaměřených na informační vzdělávání. Ve své první části popisuje herní principy, jak je prezentují vybraní autoři. Dále tyto principy porovnává a vytváří z nich nástroj na hodnocení her po stránce herních principů, který je ihned otestován. V druhé části tato …víceAbstract:
Bachelor diploma thesis „Game principles as a form of motivation in the information education“ describes game principles and use them in evaluation of digital games that are focusing on information education. In the first part, this work describes game principles, as they are presented by selected authors. Than it compares these principles between each other and create an instrument for evaluating …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bpc29/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 9. 2014
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Zdeněk Záhora
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
-
Information and media literacy of seniors from an information seeking perspective
Lucie Trampotová -
Informační gramotnost studentů 1. ročníku vysokoškolského studia: výzkumná sonda v programu Informační studia a knihovnictví na FF MU
Pavla Rimešová -
Informační gramotnost žáků středních škol v kraji Vysočina
Veronika Lolová -
Informační gramotnost a digitální kompetence vysokoškolských studentů na spektru autismu: kvalitativní výzkumná sonda na Masarykově univerzitě
Kristýna Světnicová -
Informační gramotnost uživatelů sociálních médií
Martin Štecher -
Teaching Visualization Literacy Using Digital Game
Peter Bolha -
Playful visualization: Evaluating data visualization in video games
Tereza Šťastná -
Herní design v praxi: implementace hry a principy herního designu
Lukáš Pařil