Jakub Šárka

Master's thesis

Ocenění klienta v bankovní organizaci

Client's award in a valuation organization
Abstract:
Práce se zabývá možnostmi ocenění klienta v bankovní organizaci na základě klientské aktivity. Cílem je navrhnout takový systém, který klienta ohodnotí a zajistí propagaci výsledků do okolního světa. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou popsány metody na zjištění hodnoty klienta, jako je RFM, CVM či CLV a dále popsány ukazovatele zákaznické spokojenosti NPS. …more
Abstract:
The thesis deals with the possibilities of valuing a client in a banking organization based on client activity. The aim is to design a system that will evaluate the client and ensure that the results are promoted to the outside world. The thesis is divided into theoretical and practi-cal part. In the theoretical part there are described methods for determining the value of the client, such as RFM, …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 6. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2020
  • Supervisor: Ota Novotný
  • Reader: Petr Moravec

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79907

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie