Gamifikace konstrukce deterministických konečných automatů – Bc. Vlastimil Blažek
Bc. Vlastimil Blažek
Bakalářská práce
Gamifikace konstrukce deterministických konečných automatů
Gamfication of DFA construction process
Anotace:
Práce popisuje návrh a implementaci didaktické hry Departing From Anywhere, která gamifikuje proces konstrukce deterministických konečných automatů. Hra pro reprezentaci automatu využívá metaforu železničního systému. Je navržena tak, aby umožnila elementární vhled do problematiky deterministických konečných automatů komukoli, bez ohledu na jeho informatické znalosti a formální vybavenost.Abstract:
The thesis describes the design and implementation of an educational game called Departing From Anywhere that gamifies the construction process of deterministic finite automata. For representing the automata, the game uses the metaphor of a railway system. The game is designed to provide an elementary insight into the topic of deterministic finite state automata to anyone, regardless of their IT knowledge …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gmgsf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2020
- Vedoucí: Mgr. Jiří Chmelík, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Zuzana Ferková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyBakalářský studijní program / obor:
Informatika / Počítačová grafika a zpracování obrazu
Práce na příbuzné téma
-
Historie a vývoj počítačové hry Mafia: The City of Lost Heaven
Roman Vanke -
Návrh a vývoj hry v enginu Unity - Strategie
Jan Švejda -
Vyvoj pixel art 2D hry v Unity
Dmitriy Shemet -
Vývoj 3D hry v herním enginu Unity
Martin BARTOŠEK -
Vývoj hry v Unity 3D
Martin Hotovec -
Návrh interaktivní příběhové hry jako nástroje pro prevenci kyberšikany a rizikového chování v online prostředí
Lucie Kurdiovská -
Návrh a vývoj 3D hry pro desktop v enginu Unity – 3D Golf
Pavel Dvoriak -
Návrh a implementace 2D hry v programovacím jazyce Python a frameworku Arcade
Filip Veit