Využití filmových žánrů a jejich znaků v audiovizuální reklamní tvorbě – Bc. Václav Horáček
Bc. Václav Horáček
Diplomová práce
Využití filmových žánrů a jejich znaků v audiovizuální reklamní tvorbě
The Application of film Genres and Characters in the audiovisual advertising Creation
Anotace:
Využití filmových žánrů a jejich znaků v audiovizuální reklamní tvorbě je práce, která předkládá postup jak v rámci audiovizuální reklamní tvorby využít filmových žánrů a jejich znaků při tvorbě audiovizuálních reklamních textů, kdy hlavní zaměření je cíleno na filmovou a televizní reklamu. Teoretická část definuje reklamu, audiovizuální reklamu a její dělení. Definuje film, vybrané filmové žánry, …víceAbstract:
The thesis deals with the characteristics of movie genres, and how these are applied to au-dio-visual advertisement. As well as the theoretical work, practical part of the study invol-ves the perception of different types of advertising on a sample group, and their suggesti-ons for advertising tools.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Zveřejnit od: 22. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Horáček, Václav. Využití filmových žánrů a jejich znaků v audiovizuální reklamní tvorbě. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Výrazové prostředky reklamního videa
Daniel Zeman -
Vizuální a audiovizuální komunikace v televizní reklamě zaměřené na dětského diváka
Aneta ČECHOVÁ -
Marketingový komunikační mix - využití audiovizuálních prostředků pro marketingovou komunikaci vybraného subjektu
Václav Houdek -
Znaky filmových žánrů a jejich uplatnění při tvorbě audiovizuálních propagačních prostředků
Václav Horáček -
Reklamní praxe Ústřední půjčovny filmů 1957–1970.
Pavlína Adlerová -
Internet jako distribuční kanál audiovizuální tvorby
Marek Hejský -
Znaky filmových žánrů a jejich uplatnění při tvorbě audiovizuálních propagačních prostředků
Václav Horáček -
Znaky filmových žánrů a jejich uplatnění při tvorbě audiovizuálních propagačních prostředků
Matej DANIEL