Využití filmových žánrů a jejich znaků v audiovizuální reklamní tvorbě – Bc. Václav Horáček
Bc. Václav Horáček
Master's thesis
Využití filmových žánrů a jejich znaků v audiovizuální reklamní tvorbě
The Application of film Genres and Characters in the audiovisual advertising Creation
Abstract:
Využití filmových žánrů a jejich znaků v audiovizuální reklamní tvorbě je práce, která předkládá postup jak v rámci audiovizuální reklamní tvorby využít filmových žánrů a jejich znaků při tvorbě audiovizuálních reklamních textů, kdy hlavní zaměření je cíleno na filmovou a televizní reklamu. Teoretická část definuje reklamu, audiovizuální reklamu a její dělení. Definuje film, vybrané filmové žánry, …moreAbstract:
The thesis deals with the characteristics of movie genres, and how these are applied to au-dio-visual advertisement. As well as the theoretical work, practical part of the study invol-ves the perception of different types of advertising on a sample group, and their suggesti-ons for advertising tools.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016
Accessible from:: 22. 4. 2016
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HORÁČEK, Václav. \textit{Využití filmových žánrů a jejich znaků v audiovizuální reklamní tvorbě}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2016. Available from: https://theses.cz/id/gpuhlh/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Horáček, Václav. Využití filmových žánrů a jejich znaků v audiovizuální reklamní tvorbě. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Výrazové prostředky reklamního videa
Daniel Zeman -
Vizuální a audiovizuální komunikace v televizní reklamě zaměřené na dětského diváka
Aneta ČECHOVÁ -
Marketingový komunikační mix - využití audiovizuálních prostředků pro marketingovou komunikaci vybraného subjektu
Václav Houdek -
Znaky filmových žánrů a jejich uplatnění při tvorbě audiovizuálních propagačních prostředků
Václav Horáček -
Reklamní praxe Ústřední půjčovny filmů 1957–1970.
Pavlína Adlerová -
Znaky filmových žánrů a jejich uplatnění při tvorbě audiovizuálních propagačních prostředků
Václav Horáček -
Znaky filmových žánrů a jejich uplatnění při tvorbě audiovizuálních propagačních prostředků
Matej DANIEL -
Znaky filmového umění a jejich využití při tvorbě televizní reklamy
Kateřina ZVONKOVÁ