Kateřina Novotná

Master's thesis

Analýza masmediální komunikace muzeí a galerií v letech 2010-2016 na českém masmediálním trhu

Analysis of mass media communication in museums and galleries in 2010-2016 on the Czech mass media market
Abstract:
Práce se zaměřuje na analýzu masmediální komunikace muzeí a galerií v letech 2010-2016 na českém masmediálním trhu ve vybraných mediatypech tisku, televize a rozhlasu. Cílem práce je popsat trh galerií a muzeí prostřednictvím analýzy jejich masmediální komunikace ve jmenovaných letech a mediatypech s následnou syntézou poznatků. Práce mapuje především strukturu trhu na základě právního zřízení zúčastněných …more
Abstract:
Diploma Thesis is focused on the mass-media communication analysis on the Czech galleries and museums market in 2010 - 2016. Three media types have been selected: print, television and radio. The aim of the diploma thesis is to describe galleries and museums market by the analysis of its mass-media communication in the mentioned period. The findings are sumarized at the end of the thesis. The diploma …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 5. 2018
  • Supervisor: Michal Novák
  • Reader: Tomáš Kincl

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/72953