Analýza masmediální komunikace muzeí a galerií v letech 2010-2016 na českém masmediálním trhu – Kateřina Novotná
Kateřina Novotná
Master's thesis
Analýza masmediální komunikace muzeí a galerií v letech 2010-2016 na českém masmediálním trhu
Analysis of mass media communication in museums and galleries in 2010-2016 on the Czech mass media market
Abstract:
Práce se zaměřuje na analýzu masmediální komunikace muzeí a galerií v letech 2010-2016 na českém masmediálním trhu ve vybraných mediatypech tisku, televize a rozhlasu. Cílem práce je popsat trh galerií a muzeí prostřednictvím analýzy jejich masmediální komunikace ve jmenovaných letech a mediatypech s následnou syntézou poznatků. Práce mapuje především strukturu trhu na základě právního zřízení zúčastněných …moreAbstract:
Diploma Thesis is focused on the mass-media communication analysis on the Czech galleries and museums market in 2010 - 2016. Three media types have been selected: print, television and radio. The aim of the diploma thesis is to describe galleries and museums market by the analysis of its mass-media communication in the mentioned period. The findings are sumarized at the end of the thesis. The diploma …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72953
Thesis defence
- Date of defence: 17. 5. 2018
- Supervisor: Michal Novák
- Reader: Tomáš Kincl
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NOVOTNÁ, Kateřina. \textit{Analýza masmediální komunikace muzeí a~galerií v~letech 2010-2016 na českém masmediálním trhu}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2017. Available from: https://theses.cz/id/gq2kkc/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72953
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
How can you get people interested: Persuasive strategies in websites of world´s galleries and museums.
Silvie FIGUROVÁ -
MARKET FOR ATTENTION: CONSEQUENCES OF INFORMATIONAL GAPS ON PERFORMANCE OF MASS MEDIA
Ján Palguta -
Market for attention: consequences of informational gaps on performance of mass media
Ján Palguta -
Vydavatelství Sanoma Media jako součást mediálního trhu
Jitka Miškovská -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva -
The Secrets of Communication in Marketing communication
Anait Movsisian