Analýza masmediální komunikace muzeí a galerií v letech 2010-2016 na českém masmediálním trhu – Kateřina Novotná
Kateřina Novotná
Master's thesis
Analýza masmediální komunikace muzeí a galerií v letech 2010-2016 na českém masmediálním trhu
Analysis of mass media communication in museums and galleries in 2010-2016 on the Czech mass media market
Anotácia:
Práce se zaměřuje na analýzu masmediální komunikace muzeí a galerií v letech 2010-2016 na českém masmediálním trhu ve vybraných mediatypech tisku, televize a rozhlasu. Cílem práce je popsat trh galerií a muzeí prostřednictvím analýzy jejich masmediální komunikace ve jmenovaných letech a mediatypech s následnou syntézou poznatků. Práce mapuje především strukturu trhu na základě právního zřízení zúčastněných …viacAbstract:
Diploma Thesis is focused on the mass-media communication analysis on the Czech galleries and museums market in 2010 - 2016. Three media types have been selected: print, television and radio. The aim of the diploma thesis is to describe galleries and museums market by the analysis of its mass-media communication in the mentioned period. The findings are sumarized at the end of the thesis. The diploma …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72953
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 5. 2018
- Vedúci: Michal Novák
- Oponent: Tomáš Kincl
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72953
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
How can you get people interested: Persuasive strategies in websites of world´s galleries and museums.
Silvie FIGUROVÁ -
Market for attention: consequences of informational gaps on performance of mass media
Ján Palguta -
MARKET FOR ATTENTION: CONSEQUENCES OF INFORMATIONAL GAPS ON PERFORMANCE OF MASS MEDIA
Ján Palguta -
Vydavatelství Sanoma Media jako součást mediálního trhu
Jitka Miškovská -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Anatoly Zakharchuk