Diagnostika žáků se specifickými poruchami učení v současné době – Barbora POLÁKOVÁ
Barbora POLÁKOVÁ
Bachelor's thesis
Diagnostika žáků se specifickými poruchami učení v současné době
Diagnostics of pupils with learning disabilities at current time
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku diagnostiky žáků se specifickými poruchami učení v současné době. Teoretická část je rozdělena na tři kapitoly. V první kapitole je popsána a vysvětlena problematika speciálního vzdělávání se všemi náležitostmi, které k němu patří. Druhá kapitola je zaměřena na popis a vysvětlení veškerých důležitých informací, které se týkají specifických poruch učení, …viacAbstract:
The bachelor thesis is focused on the problem of diagnostics of pupils with learning disabilities at current time. The theoretical part is divided into three chapters. In the first chapter is described and explained the issue of special education with all the requisites that belong to it. The second chapter is focused on the description and explanation of all important information concerning to learning …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POLÁKOVÁ, Barbora. Diagnostika žáků se specifickými poruchami učení v současné době. Ostrava, 2018. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / odbor:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Vstupní diagnostika pedagoga jako východisko pro reedukaci specifických poruch učení žáků na základní škole
Simona Pokorná -
Diagnostika specifických poruch motorického učení u dětí mladšího školního věku
Anežka KYVÍŘOVÁ -
Pedagogická diagnostika specifických poruch učení u žáků 1. ročníku
Jaroslava GAJDOŠOVÁ -
Neuro-vývojová terapie jako metoda při diagnostice specifických poruch učení
Nikola Slezáková -
Diagnostika a reedukace specifických poruch učení u dětí na 1. stupni ZŠ
Kateřina Mervartová -
Diagnostika a reedukace specifických poruch učení u dětí na 1. stupni ZŠ
Jana Kuldová -
Diagnostika a reedukace specifických poruch učení u dětí na 1. stupni ZŠ
Andrea Jandová -
Nové možnosti diagnostiky specifických poruch učení
Kateřina ŠVUGEROVÁ