Konstrukce virtuální identity současné české mládeže – Anna Šupíková
Anna Šupíková
Diplomová práce
Konstrukce virtuální identity současné české mládeže
Construction of virtual identity today´s Czech adolescents
Anotace:
Diplomová práce se zabývá identitou současné mládeže v České republice, konkrétně konstrukcí jejich identity ve virtuálním prostředí, které je postaveno proti identitě každodenní reality. Seznamuje čtenáře s identitou včetně teorií a konceptů autorů v moderní a postmoderní době. Cílem práce je na základě dat komplementárního výzkumu zjistit, s jakou formou identity se v současnosti u mládeže setkáváme …víceAbstract:
This thesis deals with the identity of today's adolescents in Czech Republic, especially about the construction of their identity in a virtual environment in the contrast to identity in their everyday life. Introduce readers with the identity including the theories and concepts of authors in modern and postmodern age. The aim of the thesis is analyse data from complementary research to find the form …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 11. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Sandra Kreisslová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Hospodářská a kulturní studia
Práce na příbuzné téma
-
Role osobnosti v závažnosti cybersickness: Regresní model konceptualizovaný podle BigFive v české populaci
Soňa Kinterová -
Identita vietnamských adolescentů v ČR
Tien Nam Nguyen -
Virtuální identita v rámci komunikace v kyberprostoru
Michal Říkovský -
Reflexe Velké války v dobovém tisku českého lidu na Moravě (1914-1916)
Šárka Kůrková -
Role předplacených streamovacích služeb v každodennosti vybraných členů českého publika
Pavlína Černá -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Marek Kareš -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Michaela Horáková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jakub Zralík
Název
Vložil
Vloženo
Práva