Bc. Lucie Pelikánová, DiS.

Diplomová práce

Faktory ovlivňující volbu středoškolského vzdělání žáků posledních ročníků základních škol ze sociálně znevýhodněných rodin z pohledu kariérových poradců Úřadu práce ČR

Factors Influencing the Choice of Secondary Education of Pupils in the Last Years of Primary Schools from Socially Disadvantaged Families from the Point of View of Career Counselors of the Labor Office of the Czech Republic
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na faktory ovlivňující volbu středoškolského vzdělání žáků posledních ročníků základních škol ze sociálně znevýhodněných rodin z pohledu kariérových poradců Úřadu práce ČR. Práce se snaží nalézt nejdůležitější okolnosti, které volbu středoškolského vzdělání mohou ovlivnit. Součástí práce je teoretická a praktická část. Teoretická část se zabývá vymezením pojmů rodina …více
Abstract:
This thesis focuses on the factors influencing the choice of secondary education of pupils in the last years of primary schools from socially disadvantaged families from the perspective of career counsellors of the Labour Office of the Czech Republic. The thesis explores the most significant circumstances that can influence the choice of secondary education. The thesis includes both theoretical and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: RNDr. Jiří Fukan, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Pelikánová, Lucie. Faktory ovlivňující volbu středoškolského vzdělání žáků posledních ročníků základních škol ze sociálně znevýhodněných rodin z pohledu kariérových poradců Úřadu práce ČR. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe