Segmentace spotřebitelů na trhu dekorativní kosmetiky – Lucie Waliszewská
Lucie Waliszewská
Diplomová práce
Segmentace spotřebitelů na trhu dekorativní kosmetiky
Consumer Segmentation in the Beauty Market
Anotace:
Tato diplomová práce řeší segmentaci spotřebitelů na trhu s dekorativní kosmetikou. Cílem bylo provést segmentaci spotřebitelů na tomto trhu, a poté vypracovat návrhy vhodného marketingového přístupu nejen pro prodejce a výrobce, ale i pro jednotlivé segmenty na českém trhu s dekorativní kosmetikou. Zvolen byl kvantitativní výzkum s využitím primárních dat, která byla získána prostřednictvím online …víceAbstract:
This diploma thesis deals with segmentation of consumers in the beauty market. The main goal was to segment consumers in this market and then to develop proposals of suitable marketing approaches tailored not only to sellers and manufacturers, but also to individual segments in the Czech beauty market. Quantitative research was used for conducting primary data, which were obtained through online questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/143611
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2021
- Vedoucí: Šárka Velčovská
- Oponent: Monika Motyčková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Využití influencer marketingu při propagaci dekorativní kosmetiky
Kateřina Klátilová -
Online consumer behaviour of foreigners in the Czech Republic
Karol Juliana Garcia Rivero -
Consumer Behaviour Analysis of Online Food Ordering in Colombia
Juan Carlos Palacio Pedroza -
Consumer Behaviour Towards Online Shopping of Fashion from Foreign Countries for a Population Between 18 and 25 Years Old
Alice Berthuy -
Online and Smartphone Consumer Behaviour of Spanish Millennials
Luis Perez Montesa -
Vliv online prostředí na nákupní chování generace alfa
Pavlína Jurmanová -
Vliv online reklamy na nákupní chování českých spotřebitelů
Vlasta Sedláková -
Nákupní chování spotřebitelů při online nákupu v kategorii potravin na českém trhu a jeho změna v souvislosti s nemocí covid-19
Veronika Vyoralová