Firemní identita kulturních institucí – Jakub Rálek
Jakub Rálek
Bachelor's thesis
Firemní identita kulturních institucí
Corporate identity of cultural institutions
Anotácia:
Tato práce zkoumá problematiku vztahu a aplikace firemní identity v kulturním prostředí. Rozebírá klíčové pojmy grafický design, firemní image, firemní kultura, firemní komunikace, firemní produkt, cílová skupina, symbol, brand, vize, mise a další. Je rozdělena do tří částí – první část obsahujícící definice, druhá část obsahující rozbor případových studií – dvou divadel (Divadla Na zábradlí a Divadla …viacAbstract:
This thesis researches relationship between corporate identity and cultural environment. It explains and analyses key subjects such as graphic design, corporate image, corporate culture, corporate communication, corporate product, target group, symbol, brand, vision, mission etc. It is divided into three parts – first part contains definitions, second part contains analysis of two key studies – Na …viacKľúčové slová
brandKľúčové slová
vizuální stylKľúčové slová
cílová skupinaKľúčové slová
proces budování identityKľúčové slová
produktový managementKľúčové slová
obchodní značkyKľúčové slová
marketingKľúčové slová
marketing kulturyKľúčové slová
kultura organizaceKľúčové slová
identita organizace
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 8. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/9534
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2016
- Vedúci: Jiří SULŽENKO
- Oponent: Doubravka SVOBODOVÁ
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 6. 12. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Divadelní fakultaBachelor programme / odbor:
Dramatická umění / Produkce
Práce na příbuzné téma
-
Sonic Branding: proces budování zvukové identity značky
Jakob Bahmann -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová -
Genderové rozdíly v budování identity na základě zdravého životního stylu
Natálie Klouzková -
Role liturgie a liturgických textů v procesu budování identity a vzájemné diference reformních českých křesťanů v letech 1916-1924
Vít Marša -
Role českých škol zahraničí v procesu vytváření kulturní identity žáků
Lenka Venterová -
Návrh brand identity pro Biatlon do obýváku
Josef Cach -
Branding management ve firmě Apple
Lukáš Hromada