Bc. Radka Šišáková

Diplomová práce

Reklamní kampaň - deník SUPER SPY

SUPER SPY
Anotace:
Cílem této diplomové práce je pomocí analýzy jednotlivých aspektů marketingových komunikací vyložit průběh zavádění mediálního produktu na trh – resp. na základě teoretických kategorií z oboru teorie masové komunikace interpretovat praktický příklad konkrétní reklamní kampaně.
Abstract:
One of the components of todays economics, media scene and the society as a whole is the omnipresent change and turbulence. The wole twentieth century has been accompanied with distinct improvement in basically all branches of the human knowledge and together with these changes there have been also profound transformations of the nature of economics, propagation/promotion and also the phenomena of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2007
  • Vedoucí: PhDr. Václav Svoboda
  • Oponent: prof. PhDr. Jiří Pavelka, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií

Masarykova univerzita

Fakulta sociálních studií

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika