Reklamní kampaň - deník SUPER SPY – Bc. Radka Šišáková
Bc. Radka Šišáková
Diplomová práce
Reklamní kampaň - deník SUPER SPY
SUPER SPY
Anotace:
Cílem této diplomové práce je pomocí analýzy jednotlivých aspektů marketingových komunikací vyložit průběh zavádění mediálního produktu na trh – resp. na základě teoretických kategorií z oboru teorie masové komunikace interpretovat praktický příklad konkrétní reklamní kampaně.Abstract:
One of the components of todays economics, media scene and the society as a whole is the omnipresent change and turbulence. The wole twentieth century has been accompanied with distinct improvement in basically all branches of the human knowledge and together with these changes there have been also profound transformations of the nature of economics, propagation/promotion and also the phenomena of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/n76rz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2007
- Vedoucí: PhDr. Václav Svoboda
- Oponent: prof. PhDr. Jiří Pavelka, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
MEDIALNI STRATEGIE PRO SPOLEČNOST ARTMEDICO, s.r.o.
Karel Pulgret -
Marketingová analýza společnosti Zalando a návrh mediální strategie
Hai Yen Tran -
Případová studie tvorby mediální strategie pro nový model automobilky BMW
David Dvořák -
Média a mediální strategie
Kirill Polyakov -
Marketingový plán a mediální strategie na uvedení nového časopisu na český trh
Sandra Stauberová -
Tvorba mediální strategie pro vybranou společnost
Emil Cienciala -
PŘÍPADOVÁ STUDIE TVORBY MEDIÁLNÍ STRATEGIE PRO DANOU SPOLEČNOST
Johanka Marková -
PŘÍPADOVÁ STUDIE TVORBY MEDIÁLNÍ STRATEGIE PRO VYBRANOU SPOLECNOST
Jakub Schreier