Knihovna Allegro a její využití\nl{} – Bc. Boris BARÁK
Bc. Boris BARÁK
Master's thesis
Knihovna Allegro a její využití\nl{}
Allegro library and its applications\nl{}
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je podrobně popsat multimediální knihovnu Allegro, která se již dlouhou řadu let používá ke tvorbě multimediálních aplikací, především ke tvorbě 2D počítačových her a ze získaných poznatků navrhnout, vytvořit a zdokumentovat vzorovou multimediální aplikaci, která by usnadnila začínajícím programátorům her tvorbu pomocí této knihovny. Aplikace by měla být také natolik univerzální …viacAbstract:
The aim of this thesis is in detail describe the multimedia library Allegro, which has for many years used to create multimedia applications, especially for make 2D computer games, and on the basis of obtained knowledge design, develop and document a standard multimedia applications, which would simplify create games to novice programmers using this library. Applications should also be so universal …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 6. 2010
Identifikátor:
16574
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BARÁK, Boris. Knihovna Allegro a její využití\nl{}. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Applied InformaticsMaster programme / odbor:
Engineering Informatics / Information Technologies
Práce na příbuzné téma
-
Moderní knihovny pro programování grafických karet
Patrik Šuba -
Prostredie pre tvorbu 2D scén s podporou jednoduchej fyziky
Martin Belko -
Způsoby využití 2D grafiky pro tvorbu technických výkresů
Michael Skřivánek -
Průzkum a analýza metod kombinací 2D a 3D technik
Jan Kastner -
2D grafika a animace v počítačových hrách
Lukáš Kučva -
Vývoj 2D hry v herním enginu Unity3D
Petr Klouček -
Technologie 2D a 3D animace
Adéla Přikrylová