AKTIVIZAČNÍ PRVKY V HUDEBNÍ VÝCHOVĚ – Veronika ROGLOVÁ
Veronika ROGLOVÁ
Diplomová práce
AKTIVIZAČNÍ PRVKY V HUDEBNÍ VÝCHOVĚ
ACTIVE ELEMENTS ON MUSICAL APPRECIATION
Anotace:
Předložená diplomová práce nese název Aktivizační prvky v hudební výchově. Skládá se ze dvou částí: teoretické a praktické. Zabývá se konkrétními metodickými postupy a tvořivými činnostmi, které vedou k rozvoji dětské hudebnosti a tvořivosti. Metodické postupy jsou navrhnuty na základě pozorování výuky hudební výchovy na 1.stupni několika základních škol. Čtenář se z této práce doví do jaké míry uplatňuje …víceAbstract:
The aim of diploma thesis is Aktive elements on appreciation. The work consists of two parts: theoretical and practical. Our graduation thesis deals with the coucrete methodical steps and the creative activities that lead to the development of child´s musicality and creativity. The metodical steps are based on the music teaching observatious at several primary schools. The reader of this thesis is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 4. 2010
- Vedoucí: doc. PaedDr. Anna Kobrlová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ROGLOVÁ, Veronika. AKTIVIZAČNÍ PRVKY V HUDEBNÍ VÝCHOVĚ. Ústí nad Labem, 2010. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 26. 03. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Uč. pro 1.st. ZŠ + 6 specializací
Práce na příbuzné téma
-
Nové metodické postupy z vybraných kapitol hudební výchovy
Jan SUCHÁNEK -
Metodické postupy a specifika výuky hry na klavír u dospělých začátečníků
Gabriela KUČEROVÁ -
Metodické postupy používané při výuce hry na klarinet
Leo Dvořák -
Metodické postupy vybraných klavírních pedagogů při výuce klavírního díla Wolfganga Amadea Mozarta
Klára HAŠPICOVÁ -
Ed Soph a jeho postupy ve výuce hry na bicí soupravu II.
Martin Kleibl -
Náměty pro vokální činnosti v hudební výchově pro 1. ročník základní školy
Anna Přikrylová -
Rytmické činnosti ve výuce hudební výchovy na II. stupni základních škol a nižším stupni gymnázií
Darina Lukášová -
Využití operních zpracování pohádek (Operek) od autorů Zdeňka Svěráka a Jaroslava Uhlíře pro hudební činnosti v mateřské škole
Jitka Rozkošná