Věra MACHÁČKOVÁ
Bakalářská práce
Obraz ženy v české reklamě
Woman's Image in Czech Advertisement
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu českých reklam a jejím cílem bude ukázat, jaký obraz přinášejí reklamní texty o ženě a jejích rolích ve společnosti. Analyzován bude nejen jazykový materiál, ale také obrazové složky těchto druhů komunikátů. V teoretické části prácebude představen styl reklamy ainzerce, typy reklam akoncept stereotypu v rámci etnolingvistických přístupů. Praktická část práce …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the analysis of Czech advertisements and its aim is to show the image of advertising texts about women and their roles in society. Not only the linguistic material, but also the pictorial components of these types of communication will be analyzed. In the theoretical part of the thesis, types and the style of advertising and the concept of stereotype in ethnolinguistic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 7. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Michaela Křivancová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MACHÁČKOVÁ, Věra. Obraz ženy v české reklamě. Č. Budějovice, 2020. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Filozofická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Bohemistika
Práce na příbuzné téma
-
Genderové aspekty reklamy zacílené na ženy
Romana MIČULKOVÁ -
OBRAZ ŽENY V ŽENSKÝCH ČASOPISECH OPTIKOU REKLAMY
Jana MUSILOVÁ -
Mužské genderové stereotypy v časopise Esquire
Petra Pisková
Název
Vložil
Vloženo
Práva