Stratégies commerciales de l'entreprise Yves Rocher – Jana Krejčová
Jana Krejčová
Master's thesis
Stratégies commerciales de l'entreprise Yves Rocher
Obchodní strategie firmy Yves Rocher
Business strategies of the company Yves Rocher
Abstract:
This thesis describes and analyses the business strategies of the company Yves Rocher - its distribution channels, expansion abroad, specific communication with its clientsAbstract:
Práce popisuje a analyzuje obchodní strategie francouzské firmy Yves Rocher - její distribuční kanály, způsoby expanze do zahraničí, komunikaci a speciální věrnostní strategie ovlivňující spotřebitele. Pro znázornění pozice firmy na francouzském kosmetickém trhu práce zahrnuje analýzu tohoto trhu
Jazyk práce: French
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2008
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2008
- Vedúci: Thibaut Devémy
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Univerzita Palackého
Filozofická fakultaMaster programme / odbor:
Filologie / Odborná francouzština pro hospodářskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
The comparison of the phonetic systems of the different types of British English accents, and the analysis of the British actors' pronunciation in the TV show "Doctor Who"
Karyna Babkova -
Analysis of the impact of government regulations in relation to COVID-19 on business in the gastronomy industry (from the perspective of a supplier of professional kitchen solutions).
Tomáš Kubata -
The comparison of the sound system of British and American Standard English, and the analysis of the pronunciation of German Deutsche Welle reporters
Karyna Babkova -
Analysis of the impact of reduplication in translations of the Dream in the Red Chamber
Kristýna Červinková -
Algorithms of the popular Social Media platforms: opportunities in the cosmetic industry
Irena Hakobyan -
Same Old, Same Old in the App Economy: Predicting the Effects of Article 6c of the European Commission Proposal for a Digital Markets Act on the iOS App Ecosystem
Adrian Wolkersdorf -
Pretty in the Pandemic: How Covid-19 changed Online Purchasing Behavior for Decorative Cosmetics in Gen Z females
Nadja Montereale -
Improvement of the Brand Development Strategy (on the example of L’Oréal Paris in Moscow)
Ekaterina Samoylova