Milana Volosnikova
Bachelor's thesis
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
The influence of brand image on consumer purchase behavior
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá vlivem značky Inditex na kupní chování spotřebitele. Cílem práce je posoudit vliv značky na kupní chování spotřebitele na oděvním trhu kategorii mass market a uvést doporučení pro značku Massimo Dutti pro upevnění pozice značky na tomto trhu. V teoretické části bude kladen důraz na nástroje, které se týkají marketingového mixu, jak vlivy prostředí ovlivňují nákupní chování …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the influence of the Inditex brand on consumer buying behaviour. The aim of the thesis is to assess the influence of the brand on consumer buying behaviour in the mass market apparel category and to make recommendations for the Massimo Dutti brand to strengthen its brand position in this market. In the theoretical part, the focus will be on the tools involved in the marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 3. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2024
- Supervisor: Ing. Lucie Vokáčová, Ph.D.
- Reader: David Libich, Ing.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VOLOSNIKOVA, Milana. \textit{Vliv značky na kupní chování spotřebitele}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2024. Available from: https://theses.cz/id/gqxd29/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Business and Administration
Theses on a related topic
-
Triple Bottom Line odpovědnost a kupní chování spotřebitelů
Štěpánka Jakubcová -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení
Vendula Karešová -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Matěj Pajma -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení
Jakub Landsmann -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Polina Vlassova -
Vliv značky e-shopu na kupní chování spotřebitele
Tereza Čábelová -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - značky kvality a původu potravin
Ondřej Heimerle -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Radim Novotný
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights