Právní a etické aspekty reklamy se zaměřením na uplatnění nadsázky. – Radovan Beťák
Radovan Beťák
Master's thesis
Právní a etické aspekty reklamy se zaměřením na uplatnění nadsázky.
Legal and ethical aspects of advertising with focus on use of hyperbole
Abstract:
Tato práce se zabývá reklamou a její regulací pomocí zákonných norem i prostřednictvím etické samoregulace reklamního odvětví. Cílem práce je vymezení prostoru, který je nadsázce a reklamnímu přehánění dán v rámci zákonných předpisů a etických pravidel samoregulace, a na základě vybraných rozhodnutí Rady pro reklamu a judikátů českých soudů vytvoření doporučení k užívání nadsázky v reklamě. Jako východisko …moreAbstract:
This work deals with advertising and its regulation both through legal norms and ethical self-regulation. Aim of the thesis is to define the scope given to advertising hyperbole and exaggeration by legal and ethical rules and based on selected decisions of the Czech Advertising Standards Council and rulings of Czech courts to provide a set of advice on how to use hyperbole in advertising. As groundwork …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 12. 2008
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24364
Thesis defence
- Date of defence: 17. 1. 2011
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Jiří Mikeš
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24364
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Drawing Inferences from Implied Advertising Claims
Alena Zapletalová -
Drawing Inferences from Implied Advertising Claims
Alena Zapletalová -
Manuál pro tvorbu právně nezávadné reklamy zaměřené na děti
Kateřina Jančová -
Etické problémy reklamy ve vztahu k dětem v agendě české Rady pro reklamu
Jana Beničáková -
Neetická reklama: posouzení rozhodnutí Rady pro reklamu
Pavel Mošnička -
Regulace reklamy v aktuálním tržním prostředí ČR. Etické rozměry reklamy.
Veronika Pavlová -
Regulace reklamy v aktuálním tržním prostředí ČR. Etické rozměry reklamy.
Helena Simonová -
Tendence v porušování etické regulace reklamy
Bára Němečková