Moderní nástroje internetového marketingu v praxi Univerzity Karlovy – Bc. Tomáš Pospíšek
Bc. Tomáš Pospíšek
Diplomová práce
Moderní nástroje internetového marketingu v praxi Univerzity Karlovy
Modern instrument of internet marketing in activities of Charles University
Anotace:
Předmětem diplomové práce “Moderní nástroje internetového marketingu v praxi Univerzity Karlovy” je představení problematiky internetového marketingu a moderních propagačních nástrojů. V teoretické části práce jsou představeny pojmy internet, marketing, internetový marketing a nástroje internetového marketingu. V rámci aplikační části práce je proveden marketingový výzkum mezi cílovou skupinou Univerzity …víceAbstract:
The subject of the thesis “Modern instrument of internet marketing in activities of Charles University” is the introduction of the issues of internet marketing and modern promotional instrument. The theoretical part introduces the concept of internet, marketing, internet marketing and instruments of internet marketing. In the practical part of the thesis, there is a marketing research in the target …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/v5jvj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Pavel Nesejt
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Behaviorální marketing na internetu
Hana Přikrylová -
Právní úprava internetového marketingu se zaměřením na behaviorální reklamu
Diana Homoláčová -
Využití online marketingu v gastronomických službách
Lucie Kondelíková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Moderní nástroje komunikace v projektovém řízení
Barbora Leskovjanová -
Využití moderních trendů marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Klára Manová -
Moderní aplikace marketingové komunikace v podnikové praxi
Kristýna Svobodová