Influence of Packaging on Consumer Purchasing Behavior – Kateryna Zakharova
Kateryna Zakharova
Diplomová práce
Influence of Packaging on Consumer Purchasing Behavior
Vliv obalů na chování spotřebitele
Anotace:
Využití obalu jakožto marketingového nástroje získává na důležitosti a dovoluje firmám se navzájem odlišit a získat pozornost potencionálního zákazníka. Cílem předkládané práce je poskytnout analýzu vlivu obalů na nákupní chování spotřebitele na příkladu vybrané firmy. Průzkum rovněž zjišťuje, do jaké míry jsou zákazníci firmy spokojeni s obalem, který si zakoupili, a do jaké míry je tento obal podnítil …víceAbstract:
The usage of the packaging as the marketing tool gains on its importance and allows companies to differentiate from each other and gain the attention of the potential customer. The aim of the current thesis is to provide an analysis of the impact of packaging on the consumer buying behavior on the example of the chosen company. Moreover, the research investigated to which extent company's customers …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 9. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52297
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 8. 2016
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Jan Bockstefel
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52297
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
The Impact of Covid-19 on Consumer Purchase Decision of Luxury Products in the Kingdom of Saudi Arabia
Raoah Marghalani -
The Impact of Country of Origin on Consumer Purchase Intentions
Sabina Rzayeva -
The Influence of Elements of Store Atmosphere and Visual Merchandising (In-Store Music and Shop Window) on Consumer´s Purchase Decision
Nicole Procházková -
Purchase Involvement in Consumer Decision Making: How University Students Buy Low- and High-risk Products
Denisa Valsová -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
The shift of customers buying behavior as a result of “corona crisis”
Usupbekova Usupbekova