Kateryna Zakharova

Diplomová práce

Influence of Packaging on Consumer Purchasing Behavior

Vliv obalů na chování spotřebitele
Anotace:
Využití obalu jakožto marketingového nástroje získává na důležitosti a dovoluje firmám se navzájem odlišit a získat pozornost potencionálního zákazníka. Cílem předkládané práce je poskytnout analýzu vlivu obalů na nákupní chování spotřebitele na příkladu vybrané firmy. Průzkum rovněž zjišťuje, do jaké míry jsou zákazníci firmy spokojeni s obalem, který si zakoupili, a do jaké míry je tento obal podnítil …více
Abstract:
The usage of the packaging as the marketing tool gains on its importance and allows companies to differentiate from each other and gain the attention of the potential customer. The aim of the current thesis is to provide an analysis of the impact of packaging on the consumer buying behavior on the example of the chosen company. Moreover, the research investigated to which extent company's customers …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 9. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 8. 2016
  • Vedoucí: Petr Král
  • Oponent: Jan Bockstefel

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/52297