Výtvarná produkce jako prostředek vyjádření a obohacení kultury Neslyšících – Mgr. Monika Božoňová
Mgr. Monika Božoňová
Diplomová práce
Výtvarná produkce jako prostředek vyjádření a obohacení kultury Neslyšících
Position of deaf art production in cross fertilization with deaf culture
Anotace:
Diplomová práce pojednává o výtvarné produkci jako prostředku vyjádření a obohacení kultury Neslyšících. Teoreticky představuje problematiku sluchových vad, jejich etiologii, dopad sluchového postižení na život jedince a možnosti moderní sluchové protetiky. Specifikuje sluchově postiženého žáka 1. a 2. stupně základní školy. Nahlíží do reality výtvarné výchovy na základní škole, zajišťující vzdělávání …víceAbstract:
Presented master thesis are focused for position of deaf art production in cross fertilization with Deaf culture. Theoretically submitted current klasification of hearing disablement, their etiology, stroke of hearing disablement for personally life and possibilities of modern aid hearing.Itemizing deaf disabled puppil in first and second primary school grade. Looking on inside of art education estate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wtkay/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 2. 2010
- Vedoucí: PhDr. Radka Horáková, Ph.D.
- Oponent: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání výtvarné produkce dětí žijících v dětských domovech, adoptovaných dětí a dětí žijících ve svých přirozených rodinách
Tereza PŘÍKAZSKÁ -
Kultura Neslyšících a její zprostředkování žákům se sluchovým postižením na základní škole
Zdeňka Dvořáková -
Příběh jako most ke kultuře Neslyšících
Veronika Křížová -
Volnočasové aktivity pro děti se sluchovým postižením
Marína Štibrányiová -
Komunikace neslyšících rodičů s jejich slyšícími dětmi
Tereza HOŠKOVÁ -
Alerting and signalling in case of fire. Assessment of necessary specifications on fire protection appliances within the scope of accessibility constructions for deaf and profoundly deaf people.
Marco Behrens -
Deaf students learning English as a foreign language
Romana Hoferková -
Rizika spojená s osobní bezpečností sluchově postižených jedinců
Monika Nosková