Marketingový význam body image: Komparace vnímání body image v americkém a čínském kulturním prostředí na vybraném segmentu – Dagmar Skokanová
Dagmar Skokanová
Disertační práce
Marketingový význam body image: Komparace vnímání body image v americkém a čínském kulturním prostředí na vybraném segmentu
Importance of Body Image Marketing: Comparison of Body Image Perception in American and Chinese cultural environment on selected segment
Anotace:
Předkládaná disertační práce je zaměřena na zkoumání diferencí vnímání body image ve spotřebním marketingu ve dvou relativně odlišných kulturních prostředích - USA a Číně - na vybraném vzorku respondentů (univerzitní studenti), jejich základní odlišnosti ve vnímání ideálního image těla, rozdíly v postoji ke zdobení a úpravě těla. Pomocí obsahové analýzy zvoleného tištěného média zkoumá odlišnosti ve …víceAbstract:
This dissertation is focused on exploring differences of perception of body image in consumer marketing in two relatively diverse cultural backgrounds - the United States and China - on a sample of respondents (university students), their fundamental differences in perceptions of ideal body image, differences in attitude to decorate, and modify body. Using content analysis of selected print media portrayed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 9. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/27910
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2011
- Vedoucí: Jana Boučková
- Oponent: Zdeněk Souček, Gustav Tomek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SKOKANOVÁ, Dagmar. \textit{Marketingový význam body image: Komparace vnímání body image v~americkém a~čínském kulturním prostředí na vybraném segmentu}. Online. Disertační práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/gri1sp/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/27910
Vysoká škola ekonomická v Praze
Doktorský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Consumer behavior in fast food restaurants
Eva Kulhavá -
Effectiveness of product placement on consumer behavior
Thilak Kumar Venkatesan Ravi Kumar -
Consumer behavior towards telemarketing
Tinatin Kharaishvili -
Lifestyle and consumer culture
Alissa Oparina -
Consumer behavior of the middle class
Oleh Kostyuk -
Consumer Behavior towards Purchasing of Luxury Goods
Nataliya Khaustova -
Body image a jeho působení v reklamě
Natálie Dyxová -
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image organizace
Petra Limberská